Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Zawiadomienie o sesji
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591z późn. zm./
na dzień 29 października 2012 r. (poniedziałek) o godz.9:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli XXV sesję Rady Miejskiej w Dukli.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Miejskiej w Dukli.
- Zapytania i wolne wnioski.
- Informacja Burmistrza Dukli z działalności międzysesyjnej.
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- uchwalenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Dukla /druk nr 152/,
- określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Gminy Dukla /druk nr 153/,
- określenia rocznych stawek podatku od środków transportowych na terenie Gminy Dukla /druk nr 154/,
- uchylenia uchwały własnej dotyczącej wprowadzenia opłaty od posiadania psów, zasad ustalania i poboru oraz terminów płatności i wysokości stawek tej opłaty /druk nr 155/,
- rozpatrzenia wniosku o przyznanie środków z funduszu sołeckiego /druk nr 156/,
- zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla /druk nr 157/,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dukla /druk nr 158/,
- określenia wysokości i szczegółowych zasad przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego dla nauczycieli /druk nr 159/,
- uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki oraz Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkotykowych na rok 2013 /druk nr 160/,
- przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013 /druk nr 161/.
- Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
- Oświadczenia i informacje.
- Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady
Andrzej Dziedzic
2012-10-22