Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Zaproszenie na sesję Rady Miejskiej w Dukli
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Dukli
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591z późn. zm./
zwołuję
na dzień 22 kwietnia 2009r. /środa/ o godz.1200 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Dukli XXXIII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Porządek obrad.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z XXXII sesji Rady Miejskiej.
- Zapytania i wnioski radnych i przedstawicieli wspólnoty samorządowej.
- Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- przyjęcia sprawozdania Burmistrza Gminy Dukla z wykonania budżetu Gminy Dukla za 2008 rok /druk nr 195/,
- udzielenia Burmistrzowi Gminy Dukla absolutorium z wykonania budżetu Gminy Dukla za 2008 rok /druk nr 196/,
- zmian w budżecie Gminy Dukla za 2008 rok /druk nr 197/,
- ustalenia kryteriów i trybu przyznawania dodatku motywacyjnego dla nauczycieli i dyrektorów placówek oświatowych /druk nr 198/,
- określenia regulaminu przyznawania dodatków funkcyjnych dla nauczycieli /druk nr 199/,
- określenia sposobu obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe oraz godziny doraźnych zastępstw dla nauczycieli /druk nr 200/,
- określenia wysokości i szczegółowych zasad przyznawania dodatków za trudne i uciążliwe warunki pracy dla nauczycieli /druk nr 201/,
- szczegółowych warunków obliczania i wypłacania dodatku za wysługę lat dla nauczycieli /druk nr 202/,
- określenia wysokości i szczegółowych zasad przyznawania i wypłacania dodatku mieszkaniowego dla nauczycieli /druk nr 203/,
- ustalenia wysokości, kryteriów i trybu przyznawania nagród ze specjalnego funduszu na nagrody dla nauczycieli za ich osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze, sposobu podziału środków na nagrody oraz trybu zgłaszania kandydatów do nagród /druk nr 204/,
- określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć logopedów, psychologów i pedagogów szkolnych /druk nr 205/,
- określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, prowadzonych bezpośrednio z uczniami lub wychowankami albo na ich rzecz przez dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych /druk nr 206/,
- regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym /druk nr 207/,
- ustalenia sieci publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych i punktów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Dukla oraz organizacji punktów przedszkolnych /druk nr 208/,
- Oświadczenia radnych, Burmistrza i przedstawicieli wspólnoty samorządowej.
- Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
- Zamknięcie sesji.
Proszę o wzięcie udziału w sesji.
2009-04-15