- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Lepsze zarządzanie i obsługa klientów
Gmina Dukla jest jedną z 12 gmin województwa podkarpackiego, która wdrożyła system zarządzania jakością ISO 9001:2008. Wdrażanie systemu było całkowicie bezpłatne dla tych jednostek samorządowych. Sfinansowane zostało przez Centrum Promocji Biznesu w Rzeszowie, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. A zajęło urzędom około jednego roku.
Na uroczystej gali w rzeszowskim hotelu ICAM prestiżowy certyfikat ISO 9001:2008 odebrał dla Urzędu Gminy Dukla Sekretarz Gminy Dukla Mirosław Matyka. ISO to obecnie miernik poziomu organizacji urzędu, ale także prestiż i potwierdzenie spełnienia w zakresie obsługi klientów standardów międzynarodowych. Wdrażane procedury przyczyniają się nie tylko do poprawy obsługi klienta, ale także do wzrostu kompetencji urzędników, poprawy obsługi klienta i poprawienie sprawności obsługi klienta. Zainteresowanie wdrożeniem systemu ISO 9001:2008 było ogromne, jednak ze względu na ograniczone fundusze, wybrano te samorządu, które podjęły szybka decyzję i najszybciej uporały się z procedurą zgłoszeniową.
kbr