Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Poprawa obsługi klienta i sprawności urzędników
Gmina Dukla wdraża system zarządzania jakością wg norm ISO 9001:2008. System wdrażany jest w ramach projektu: Dobre zarządzanie w sektorze publicznym j- wdrażanie zarządzania jakością i badanie satysfakcji usług w gminach województwa podkarpackiego. Celem projektu jest poprawa funkcjonowania Jednostek Samorządu Terytorialnego województwa podkarpackiego poprzez wdrożenie usprawnień zarządczych, oraz poprzez objecie ich pracowników wsparciem szkoleniowo-doradczym w zakresie wdrażania i funkcjonowania Systemów Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001. Realizacja projektu przyczyni się do wdrożenia usprawnień związanych z poprawą jakości usług i zarządzania, wzrostem kompetencji urzędników, poprawa obsługi klienta i sprawności urzędu.
2009-06-24