Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Zawiadomienie o sesji
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591z późn. zm./
na dzień 17 maja 2011 r. (wtorek) o godz.12.00 w sali konferencyjnej (parter) Muzeum Historycznego - Pałac w Dukli VIII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z VI i VII sesji Rady Miejskiej.
- Zapytania i wnioski radnych i przedstawicieli wspólnoty samorządowej.
- Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na rok 2011 (druk nr 41),
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dukla (druk nr 42),
- uchylenia uchwały własnej Nr VI/34/11 z dnia 21 marca 2011 r. w sprawie przyjęcia "Regulaminu przyznawania osobom fizycznym dofinansowania ze środków budżetu gminy przedsięwzięć związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z posesji położonych na terenie gminy Dukla (druk nr 43),
- zaciągnięcia długoterminowego kredytu w kwocie 6.000.000,00 zł (druk nr 44),
- określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Dukla, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego jednostek, o których mowa w art.9 pkt 10,13 i 14 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych za pierwsze półrocze każdego roku budżetowego (druk nr 45),
- określenia metod i norm postępowania przy załatwianiu spraw związanych z udzieleniem ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Dukla lub jej jednostkom podległym oraz warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną (druk nr 46).
- Oświadczenia radnych, Burmistrza i przedstawicieli wspólnoty samorządowej.
- Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
- Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Dukli
Andrzej Dziedzic
wspólne posiedzenie Komisji w Muzeum Historycznym - Pałac w Dukli 17 maja 2011 r./wtorek/ godz. 9.00
2011-05-10