- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Internauci wybierają Królową Mleka
15 września pierwsze w Polsce wybory Królowej Mleka weszły w kolejną fazę. Spośród nadesłanych zgłoszeń organizatorzy konkursu sporządzili listę 5 najlepszych kandydatek i ogłosili początek głosowania on-line. Sylwetki kandydatek prezentowane są pod następującym adresem internetowym:
www.krolowamleka.pl
Zasady głosowania są proste i przejrzyste: z jednego komputera oddać można tylko jeden głos i tylko jeden głos z danego numeru IP będzie wliczony do klasyfikacji. Wybór dokonany przez internautów jest niezwykle ważny, ma bowiem wagę 1 głosu jurorskiego. W praktyce oznacza to, że przed rozpoczęciem obrad pięcioosobowego jury konkursu, zwyciężczyni głosowania internetowego będzie miała już na swoim koncie 1 głos. Głosowanie internetowe zakończy się 25 października.
Głos każdego mieszkańca, każdego członka społeczności lokalnej może przesądzić o wyborze pierwszej polskiej Królowej Mleka. Wyjątkowość tego głosowania polega na tym, że po raz pierwszy przedstawiciel - symbol jednej branży - zostanie wybrany nie tylko przez wąski krąg fachowców, ale również z udziałem szerokich grup społecznych. Królowa Mleka z pewnością odwdzięczy się za ten wybór, promując w kraju i za granicą nie tylko branżę mleczarską, ale także tradycyjne polskie wartości, wysoką jakość naszej żywności, zdrowy styl życia i odżywiania.