Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Dukli
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591z późn. zm./
na dzień 4 grudnia 2009 r. / piątek / o godz.900 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Dukli XLIII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z XLI i XLII sesji Rady Miejskiej.
- Zapytania i wnioski radnych i przedstawicieli wspólnoty samorządowej.
- Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- a) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Gminy Dukla /druk nr 253/
- b) wprowadzenia opłaty od posiadania psów, zasad ustalania i poboru oraz terminów płatności i wysokości stawek tej opłaty /druk nr 254/,
- c) ustalenia stawek opłaty targowej, zarządzenia jej poboru w drodze inkasa, określenia inkasentów oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso na terenie Gminy Dukla /druk nr 255/,
- d) przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2010 /druk nr 256/,
- e) uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki oraz Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkotykowych na rok 2010 /druk nr 257/,
- f) zmian w budżecie Gminy Dukla na rok 2009 /druk nr 258/.
- Oświadczenia radnych, Burmistrza i przedstawicieli wspólnoty samorządowej.
- Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
- Zamknięcie sesji.
Proszę o wzięcie udziału w sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Dukli
Zbigniew Uliasz
2009-11-27