- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
-
Dodatki motywacyjne z budżetu państwa
- Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na lata 2024-2027
- Program „Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024 – 2027
- Dofinansowanie wynagrodzeń w postaci dodatku motywacyjnego oraz kosztów składek od tych wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w samorządowych instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na lata 2024-2027
Dofinansowanie do budowy studni głębinowej
Burmistrz Dukli realizując uchwałę Nr LXVIII/465/23 Rady Miejskiej w Dukli z dnia 16 marca 2023 r. zaprasza mieszkańców Gminy do składania wniosków o udzielenie dotacji na dofinansowanie budowy studni wierconej głębinowej na potrzeby budynków mieszkalnych na terenie Gminy Dukla.
Rozpatrywane będą wyłącznie wnioski kompletne, spełniające wymogi określone w w/w uchwale według kolejności ich składania, do wyczerpania środków określonych
w budżecie Gminy Dukla.
Sposób składania wniosków i tryb postępowania:
Wnioski o udzielenie dotacji, wraz z wymaganymi załącznikami, należy składać w Urzędzie Miejskim w Dukli w dniach i godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą na adres siedziby urzędu.
Składany wniosek o dofinansowanie musi spełniać następujące wymogi:
Musi być złożony na wniosku o udzielenie dotacji z budżetu Gminy Dukla w zakresie dofinansowania budowy studni wierconych głębinowych na potrzeby własnego gospodarstwa na terenie Gminy Dukla stanowiącym załącznik nr 1 do regulaminu uchwały Nr LXVIII/465/23 Rady Miejskiej w Dukli z dnia 16 marca 2023 r. wraz z oświadczeniem wnioskodawcy
o posiadaniu tytułu prawnego do nieruchomości, a w przypadku współwłasności - pisemną zgodę wszystkich współwłaścicieli na posadowienie, zainstalowanie i użytkowanie studni.
Rozliczenie przyznanej dotacji zostanie dokonane po wybudowaniu i uruchomieniu studni, nie później jednak niż w terminie do 30 listopada roku budżetowego, w którym zawarto umowę o udzielenie dofinansowania oraz złożeniu stosownych dokumentów rozliczenia końcowego tj.:
Złożeniu wniosku o wypłatę dotacji celowej na dofinansowanie do kosztów inwestycji budowy studni wierconych głębinowych na potrzeby zwykłego korzystania z wód w Gminie Dukla stanowiącym załącznik nr 2 do regulaminu uchwały Nr LXVIII/465/23 Rady Miejskiej
w Dukli z dnia 16 marca 2023 r. wraz z dokumentami: faktury, rachunki potwierdzające poniesione wydatki na realizacje przedsięwzięcia, protokół odbioru końcowego w wykonawcą, oświadczenie o głębokości wywierconej studni.
Osobą upoważnioną do kontaktów z wnioskodawcami oraz dodatkowych informacji udzieli:
Monika Trybus – Wydział Administracyjny i Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Miejskim w Dukli, pok. nr 102, tel. 13 4329171
W przypadku szczególnego korzystania z wód tj. gdy głębokość studni jest większa niż 30m lub/i średnioroczny pobór wody przekracza 5m3/dobę - wymagane jest pozwolenie wodnoprawne/zgłoszenie wodnoprawne uzyskane od właściwego organu tj. Wód Polskich.
wniosek o udzielenie dotacji (PDF)
wniosek o udzielenie dotacji (docx)
wniosek o wypłatę dotacji (PDF)
wniosek o wypłatę dotacji (docx)
oświadczenie o prawie do dysponowania gruntem (PDF)
oświadczenie o prawie do dysponowania gruntem (docx)