INFORMACJA DLA WYBORCÓW O UDZIALE W GŁOSOWANIU W WYBORACH DO ORGANÓW JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W DNIU 21 PAŹDZIERNIKA 2018 R.

Wyborcy zameldowani na pobyt stały na obszarze gminy oraz wyborcy wpisani do rejestru wyborców na własny wniosek zostaną wpisani do spisu wyborców z urzędu.
Wyborcy zameldowani na pobyt czasowy zostaną ujęci w spisie wyborców w miejscu zameldowania na pobyt stały.
Zaświadczeń o prawie do głosowania poza miejscem stałego zamieszkania nie wydaje się.
Do 16 października 2018 r. wyborcy mogą składać wnioski o dopisanie ich do spisu wyborców
w wybranym obwodzie głosowania na obszarze gminy właściwej ze względu na miejsce ich stałego zamieszkania.
Wyborcy niepełnosprawni posiadający orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, wyborcy posiadający równoznaczne orzeczenie organu rentowego oraz wyborcy, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 75 lat mają prawo do ustanowienia pełnomocnika do głosowania. Wniosek w tej sprawie należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Dukli najpóźniej do 12 października 2018 r.
Spis wyborców udostępniony będzie do wglądu w Urzędzie Miejskim w Dukli pokój nr 107
do 15 października 2018 r. w godzinach pracy urzędu.