OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/07
Opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dukla
(http://bip.dukla.pl)
w dniu 5 lipca 2007 roku
Na podstawie art.3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 , poz. 1593 z późn. zm. ).
Kierownik Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dukli
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
w wymiarze czasu pracy 1/2 etatu
- w zakresie wykształcenia spełnienie jednego z poniższych warunków :
- ukończone wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3- letniej praktyki w księgowości,
- ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkołę ekonomicznej i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości, jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikatu księgowego, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
- obywatelstwo polskie.
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
- osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno skarbowe.
- umiejętność obsługi programów komputerowych ; księgowych , płatnika składek ZUS, podatkowych , z zakresu pomocy społecznej , programu Radix ,
- doświadczenie zawodowe,
- certyfikaty potwierdzające inne umiejętności .
- prowadzenie rachunkowości jednostki;
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
- kopie pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego ,
- życiorys (CV),
- list motywacyjny
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie ,
- kserokopie świadectw pracy ,
- kwestionariusz osobowy /druk kwestionariusza można pobrać w Urzędzie Gminy w Dukli ( parter - pokój 9 - Biuro Obsługi Klienta ) lub I piętro pokój 11),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności (od kandydata który wygra nabór będzie wymagane zaświadczenie o nie karalności),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku.
w terminie do dnia 20 lipca 2007 roku
- osobiście
w siedzibie Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej - pok. 2 - lub pocztą
na adres - Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
38-450 Dukla ul. Kościuszki 4
w zamkniętej kopercie z dopiskiem na niej: "Nabór nr 1/07".
Aplikacje, które wpłyną do Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Dukla (http://bip.dukla.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Dukli przy ul. Trakt Węgierski 11.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1990 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)".
Kierownik
Miejsko- Gminnego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Dukli
Halina Krajewska